15.04.2020r

Funkcjonowanie Agrii Polska w czasie pandemii

Firma Agrii Polska w obliczu wyzwania jakim jest panująca w kraju i na świecie pandemia koronawirusa stosuje się do wszystkich obowiązujących obostrzeń i zaleceń, mając na względzie zdrowie pracowników, klientów oraz ich rodzin.     

Pragniemy zapewnić, że każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby zwiększyć bezpieczeństwo naszych pracowników i jednocześnie zachować wysokie standardy obsługi.

We wszystkich oddziałach Agrii Polska, w ramach profilaktyki działań przeciwko COVID-19, osoba wyznaczona przez pracodawcę, dokonuje pomiaru temperatury wszystkich osób przebywających na terenie zakładu pracy. Jest ona wyposażona w okulary, rękawiczki, maseczkę oraz przyłbice, tak aby zminimalizować ryzyko zarażenia.  Pracownicy produkcyjni wykonują swoje obowiązki z zachowaniem zalecanego odstępu (1,5-2 metrów). Dostosowanie wskazanej odległości zastosowano również wśród pracowników biurowych, poprzez rozstawienie ich stanowisk pracy w bezpiecznej odległości.

Wszystkie nasze oddziały zaopatrzone zostały w płyny do dezynfekcji rąk, maseczki jednorazowe oraz rękawiczki nitrylowe. W magazynach regularnie i systematycznie odbywa się dezynfekcja sprzętu. Odkażane są między innymi: skanery, wózki widłowe, paleciaki. Wyznaczona w każdym oddziale osoba, monitoruje stan zapasów środków ochrony indywidualnej i w razie potrzeby, uzupełnia zasoby.

Część pracowników Agrii Polska wykonuje swoją prace zdalnie. Stosujemy również rotacyjny system pracy, po to aby zmniejszyć liczbę osób w firmie, tak w razie ewentualnego zagrożenia zminimalizować ryzyko infekcji. Wszystkie działy naszej firmy pracują normalnie. Dzięki nim oraz wysiłkom zespołów magazynowych możemy dostarczać zamówienia w wyznaczonych terminach. Przypominamy że  kontakt z doradcą Agrii, uzyskanie konsultacji lub złożenie zamówienie możliwe jest za pośrednictwem telefonu, e-maila lub połączenia wideo WhatsApp/Viber. Istnieje także możliwość kontaktu przez stronę internetową https://agrii.pl/gdzie-kupic lub nasze Biuro Obsługi Klienta tel. 61 670 88 88, email bok@agrii.pl. Z myślą o naszych klientach, wystawiamy elektroniczne faktury.

Sklepy własne Agrii działają bez zmian, podobnie jak sklepy autoryzowane, które w większości są otwarte. Zachęcamy jednak, aby kontaktować się telefonicznie lub mailowo w sprawie przygotowania i realizacji zamówień. Lista sklepów oraz dane kontaktowe dostępne są na:  https://agrii.pl/gdzie-kupic

Utrzymujemy regularny kontakt nie tylko z klientami, ale i dbamy o pozytywne relacje między pracownikami. Systematyczne video konferencje, mają na celu nie tylko omówienie aktualnych tematów, ale pozwalają lepiej radzić sobie w tej nowej rzeczywistości. Pracujemy nad cyklem webinariów i  szkoleniami online.

Wszystkie wyżej opisane działania służą zmaksymalizowaniu środków bezpieczeństwa, tak by pracownicy firmy mogli w sposób odpowiedzialny, efektywnie realizować swoje obowiązki. Nasi współpracownicy zmodyfikowali charakter swojej pracy i dostosowali go do obecnej sytuacji i możliwości, za co wszystkim dziękujemy.

Życząc sobie i Państwu dużo zdrowia, pozostajemy do dyspozycji.

 

Zespół Agrii Polska

 

Poprzedni artykuł
Agrii przekazało darowiznę na rzecz walki z COVID-19
route_baner
Następny artykuł
Poznaj nowoczesną technologię rolnictwa przyszłości z Agrii Demo ONLINE!