17.03.2020r

COVID-19 Koronawirus – Informacje dla Klientów

Wydarzenia w Polsce i na świecie w ostatnich tygodniach pokazują po raz kolejny, jak ważnym tematem dla każdego z nas powinno być bezpieczeństwo – zarówno swoje, jak i innych osób. Agrii Polska ze wzmożoną uwagą monitoruje sytuację wokół koronawirusa (wirusa Covid-19)  i postępuje zgodnie z komunikatami władz. W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz pracowników wprowadziliśmy możliwość składania zamówień zdalnie bez konieczności organizowania spotkań.

Kontakt z doradcą Agrii, uzyskanie konsultacji lub złożenie zamówienie możliwe jest za pośrednictwem telefonu, e-maila lub połączenia wideo WhatsApp/Viber. Istnieje także możliwość kontaktu przez stronę internetową https://agrii.pl/gdzie-kupic lub nasze Biuro Obsługi Klienta tel. 61 670 88 88, email bok@agrii.pl.

Sklepy własne Agrii działają bez zmian, podobnie jak sklepy autoryzowane, które w większości są otwarte. Zachęcamy jednak, aby kontaktować się telefonicznie lub mailowo w sprawie przygotowania i realizacji zamówień. Lista sklepów oraz dane kontaktowe dostępne są na:  https://agrii.pl/gdzie-kupic

Życzymy wszystkim dużo zdrowia. Śledźcie nasze aktualności na stronie internetowej oraz relacje na Facebooku.

Zespół Agrii Polska

Poprzedni artykuł
Ruszył projekt edukacyjny dla szkół !
route_baner
Następny artykuł
Już jest ! Nowe wydanie Katalogu Nawozów Dolistnych